جلسه هیات امنا پژوهش سرا

تبلیغات

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    پژوهش سرای غیاث الدین  کاشانی شهرستان آوج
    به وبلاگ پژوهش سرای غیاث الدین کاشانی آوج خوش آمدید خوش آمدید

امکانات جانبی



ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

نظرسنجي

    عملکرد پژوهش سرا در سال جدید چگونه است

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 14
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 2

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 39
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 14
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 4
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
    آي پي امروز آي پي امروز : 13
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 5
    بازدید هفته بازدید هفته : 56
    بازدید ماه بازدید ماه : 56
    بازدید سال بازدید سال : 350
    بازدید کلی بازدید کلی : 3684

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.133.141.6
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پژوهش سرای غیاث الدین جمشید کاشانی شهرستان آوج و آدرس pazhooheshavaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

جلسه هیات امنا پژوهش سرا

در روز یکشنبه مورخ  99/6/16 معاونت محترم فرمانداری بخشداران و مسئولین محترم نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر آوج و آبگرم و مسئول محترم نهاد مقدس بهزیستی شهر آوج

با حضور در پژوهش سرا که به دعوت معاون فرماندار صورت پذیرفته بود در جلسه شرکت نموده و از فعالیت های پژوهش سرا مطلع شدند: خلاصه مذاکرات به شرح ذیل می باشد:

جلسه با تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید آغاز شد در ابتدا مدیر پژوهش سرا ضمن ابراز خرسندی از حضور مسئولین به تبیین و تشریح  کلی برنامه های پژوهش سرا در سال تحصیلی جدید پرداختند.

در ابتدا آقای خضری بیان داشتند که هدف از تشکیل این جلسه مشارکت و مساعدت مسئولین در امور پژوهش سرا و جذب مشارکت خیرین است سپس هر یک از مهمانان به طرح مسائلی پرداختند که به طور خلاصه ذکر می شود.

آقای فتح خانی(بخشداربخش آبگرم): موضوع طرح مساله پژوهش سرا برای تمامی مسئولین و همکاران آموزش و پرورش را مطرح نمودند و همچنین تعریف آزمایشگاه شیمی در مدارس از جمله پیشنهاد های ایشان بود .

آقای باقرلو(رئیس اداره بهزیستی آوج):نیاز سنجی اولیه آزمایشگاهی را مطرح نمودند و در ادامه صحبت، حمایت از اجرای طرح آزمایشگاه های سیاردر مدارس شهرستان  را جزء وظایف خود و سایر مسئولین عنوان نمودند.

آقای امانی( رئیس کمیته امداد شهر آبگرم): تهیه بروشور و اعلام برنامه های پژوهش سرا از این طریق را کمک کننده دانسته و اظهار داشتند استفاده از ظرفیت دانشگاه ها و فضای مجازی بسیار می تواند در جلب مشارکت مردمی و مسئولین موثر باشد.

آقای  افتخاری( رئیس کمیته امداد شهرآوج): تامین وسیله نقلیه برای پژوهش سرا- جذب مشارکت خیرین در روستاهای بزرگ برای تاسیس آزمایشگاه در مدارس روستایی رو عنوان نموده و در این زمینه قول مساعدت دادند.

آقای صوفی( بخشدار بخش مرکزی آوج): طرح نیاز سنجی اولیه در تمامی موضوع های مربوط به تحقیق و پژوهش نه فقط آزمایشگاهی از مدارس  را مطرح نموده و ایشان اظهار داشتند که اگر بتوانیم این نیاز سنجی رو خوب انجام دهیم و نیازهای مدارس رو بشناسیم و به خیرین نیز خوب انتقال دهیم می توانیم سطح نیازهای خود رو بالا ببریم

مساعدت در زمینه تامین اقلام مورد نیاز پژوهش سرا و هماهنگی با سایر ارگان ها چه شهرستانی و چه استانی توسط بخشداری جهت تامین  وتهیه مواد و اقلام مورد نیاز مهمترین کمک ایشان به پیش برد اهداف پژوهش سرا خواهد بود .

در ادامه جلسه معاونت محترم فرمانداری با توجه به تمامی پیشنهاد ها و ضمن جمع بندی مذاکرات از همه مسئولین حاضر در جلسه خواستند که ضمن حضوری پر رنگ و فعال در برنامه ریزی ، و اجرایی شدن برنامه های پژوهش سرا با دعوت از خیرین برای حضوری فعال در تصمیم گیری برنامه های پژوهش سرا  قدمی محکم در این مسیر بردارند و اشاره داشتند که این امر یک توفیق الهی است که می تواند منجر به کار باقیات صالحات شود. 

در پایان ضمن اینکه همه حاضرین متفق القول نظر داشتند  که در تمامی زمینه های علمی-پژوهشی و آموزشی پژوهش سرا .مشارکت و مشایعت خواهند نمود.   

 




تاریخ ارسال پست: سه شنبه 15 مهر 1399 ساعت: 8:14
برچسب ها : ,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: